Δημιουργία Eshop: Τι Χρειάζεται να Κάνετε (2024)

Δημιουργία Eshop: Τι Χρειάζεται να Κάνετε (2024)

Εάν σκέφτεστε την ιδέα της δημιουργίας ενός e-shop, αυτό το άρθρο είναι εδώ για να σας καθοδηγήσει.

Σε αυτόν τον οδηγό, θα δούμε τα βήματα που απαιτούνται για να δημιουργήσετε το δικό σας ηλεκτρονικό κατάστημα.

Θα εξετάσουμε αναλυτικά όλες τις πτυχές που αφορούν τη δημιουργία του δικού σας e-shop, καθοδηγώντας σας προς μια επιτυχημένη εκκίνηση!

Περιεχόμενα

Εάν σκέφτεστε την ιδέα της δημιουργίας ενός e-shop, αυτό το άρθρο είναι εδώ για να σας καθοδηγήσει.

Σε αυτόν τον οδηγό, θα δούμε τα βήματα που απαιτούνται για να δημιουργήσετε το δικό σας ηλεκτρονικό κατάστημα.

Θα εξετάσουμε αναλυτικά όλες τις πτυχές που αφορούν τη δημιουργία του δικού σας e-shop, καθοδηγώντας σας προς μια επιτυχημένη εκκίνηση!

Βήματα για τη Δημιουργία E-Shop

Πάμε να δούμε βήμα – βήμα τη διαδικασία:

1. Έδρα e-shop

Όταν αναφερόμαστε στον τόπο όπου θα βρίσκεται η επιχείρησή σας, αναφερόμαστε στον τομέα όπου θα διαδραματίζονται οι επιχειρηματικές σας δραστηριότητες και όπου θα εξετάζεται φορολογικά από τις αρμόδιες φορολογικές αρχές.

Αν έχετε ήδη ένα φυσικό κατάστημα, τότε μπορείτε να αποφύγετε αυτό το βήμα. Μπορείτε απλώς να δηλώσετε τη διεύθυνση του φυσικού καταστήματός σας ως την έδρα της επιχείρησής σας.

Ωστόσο, αν ξεκινάτε μια επιχείρηση και δεν έχετε φυσικό κατάστημα, τότε πρέπει να αποφασίσετε πού θα δηλώσετε ως την έδρα της ηλεκτρονικής επιχείρησής σας.

Σημαντικό είναι να σημειώσουμε ότι σε αυτήν την περίπτωση δεν μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το σπίτι σας ως έδρα, εκτός αν προσφέρετε υλικά προϊόντα.

Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι η έδρα της ηλεκτρονικής επιχείρησης πρέπει να είναι ένας χώρος που μπορεί να ελεγχθεί από τις φορολογικές αρχές ανά πάσα στιγμή. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να είναι ανεξάρτητος και να διαθέτει τουλάχιστον μια διαθέσιμη είσοδο.

Συνεπώς, θα πρέπει να βρείτε έναν κατάλληλο χώρο προς ενοικίαση (μικρή αποθήκη ή μεγαλύτερος χώρος) και να συνάψετε ένα συμβόλαιο, το οποίο πρέπει να κατατεθεί στις φορολογικές αρχές.

Εκτός αν διαθέτετε δικό σας χώρο, τον οποίο θα δηλώσετε ως την επαγγελματική στέγη για τη λειτουργία του ηλεκτρονικού καταστήματός σας.

Το dropshipping είναι μια περίπτωση όπου δεν είναι απαραίτητο να βρείτε δικό σας χώρο. Στην περίπτωση αυτή, αποστέλλετε τα προϊόντα απευθείας από τους προμηθευτές σας στους πελάτες σας.

Σε αυτήν την περίπτωση, πρέπει να έχετε την αναγκαία τεκμηρίωση από τους προμηθευτές σας και να την υποβάλλετε στις φορολογικές αρχές. Αξίζει όμως να σημειωθεί ότι δεν είναι βέβαιο ότι η φορολογία θα αποδεχθεί αυτήν τη μέθοδο, αφού αυτό εξαρτάται από την απόφαση κάθε φορολογικής αρχής.

2. Δημιουργία e-shop και εφορία

Για τη δημιουργία του e-shop σας, το επόμενο βήμα συνδέεται με την εφορία.

Αν ήδη διαθέτετε μια υφιστάμενη επιχείρηση, τότε έχετε ήδη ξεκινήσει την επαγγελματική σας δραστηριότητα και μπορείτε να παρακάμψετε αυτό το βήμα.

Σε αντίθετη περίπτωση, αν η δημιουργία του e-shop αποτελεί και την έναρξη της επιχείρησής σας, τότε θα πρέπει να ξεκινήσετε την επαγγελματική σας δραστηριότητα και να εκδώσετε τα απαιτούμενα επιχειρηματικά έγγραφα, όπως προβλέπεται από τον νόμο.

Για να καταθέσετε τον απαιτούμενο χαρτοφυλάκιο, θα πρέπει:

  • Να ασφαλίσετε τον ιδιοκτήτη του e-shop στο ΕΦΚΑ.
  • Να εγγραφείτε στο Επαγγελματικό
  • Επιμελητήριο της περιοχής σας.
  • Να ξεκινήσετε την επαγγελματική σας δραστηριότητα και να αποκτήσετε τον ΑΦΜ σας.
  • Σχετικά με τη φορολογία των e-shop, ο φορολογικός συντελεστής εξαρτάται από τη μορφή της επιχείρησης που θα λειτουργήσετε.

Είτε πρόκειται για ατομική επιχείρηση, είτε για άλλη μορφή εταιρείας, ο Κωδικός Αριθμός Δραστηριότητας (ΚΑΔ) που θα επιλέξετε συνδέεται με το είδος των προϊόντων που θα προσφέρετε μέσω του e-shop σας.

Σε κάθε περίπτωση, είναι σημαντικό να συνεργαστείτε με τον λογιστή σας για τη σωστή επιλογή του ΚΑΔ και την εκτέλεση των απαραίτητων δηλώσεων και φορολογικών υποχρεώσεων.

Για να διαθέσετε τα προϊόντα σας μέσω του e-shop και να πραγματοποιήσετε πωλήσεις, θα πρέπει να εξασφαλίσετε ότι η επιχείρησή σας έχει ξεκινήσει τη λειτουργία της και έχει την αντίστοιχη επιχειρηματική δραστηριότητα.

Αυτή η δραστηριότητα δηλώνεται μέσω του Κωδικού Αριθμού Δραστηριότητας (ΚΑΔ), τον οποίο επιλέγετε με τη συνδρομή του λογιστή σας.

Ο ΚΑΔ αναφέρεται στην εμπορία ειδών μέσω διαδικτύου, το οποίο αντιστοιχεί στη δραστηριότητα του e-shop σας.

Εάν δεν έχετε ακόμα επιχείρηση, θα πρέπει να δημιουργήσετε μια. Αναλυτικά, τα βήματα για την έναρξη μιας ατομικής επιχείρησης είναι:

  • Ασφαλίστε τον ιδιοκτήτη στο υποχρεωτικό ασφαλιστικό ταμείο (ΕΦΚΑ).
  • Εγγραφείτε στο Επαγγελματικό
  • Επιμελητήριο της περιοχής που θα δηλώσετε ως την έδρα της επιχείρησής σας.
  • Αποκτήστε το ΑΦΜ σας και την “Βεβαίωση Έναρξης Δραστηριότητας” από την αρμόδια Δ.Ο.Υ.
  • Θα χρειαστείτε επίσης ταμειακή μηχανή ή λογιστικό πρόγραμμα για την εκτύπωση αποδείξεων.

3. Ηλεκτρονικό κατάστημα και νομοθεσία

Κάτι που είναι σημαντικό να έχετε υπόψη σας για να ξεκινήσετε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα είναι η δημιουργία νομικών κειμένων.

Το μεγαλύτερο λάθος που κάνουν οι περισσότεροι ιδιοκτήτες eshop είναι να αντιγράφουν τα κείμενα των ανταγωνιστών τους.

Ωστόσο, κάθε επιχειρήση λειτουργεί διαφορετικά, επομένως θα χρειαστεί να δημιουργήσετε εξατομικευμένα κείμενα με ένα εξειδικευμένο νομικό σύμβουλο στο ηλεκτρονικό εμπόριο.

Περιληπτικά, θα χρειαστείτε τα παρακάτω:

  • Να δημιουργήσετε όρους χρήσης και πολιτική απορρήτου,
  • Να ακολουθήσετε τις συμμορφώσεις για την πολιτική προστασία προσωπικών δεδομένων (GDPR),
  • Να διαμορφώσετε τις πολιτικές σχετικά με τις παραγγελίες προϊόντων, τις πληρωμές, τα μεταφορικά, τους κανόνες επιστροφών και αλλαγών, κ.λπ.

4. Προμηθευτές προϊόντων

Σε περίπτωση που σκοπεύετε να δημιουργήσετε ένα e-shop για την πώληση προϊόντων που εσείς οι ίδιοι παράγετε, το εν λόγω βήμα δεν εφαρμόζεται σε εσάς.

Ωστόσο, εάν δεν είστε οικείοι με την παραγωγή προϊόντων, θα χρειαστεί να εντοπίσετε αξιόπιστους προμηθευτές που θα σας παρέχουν τα προϊόντα που σκοπεύετε να πωλήσετε μέσω του e-shop σας.

Η αναζήτηση αυτών των προμηθευτών απαιτεί έναν αρκετά προσεκτικό ψαγμένο και αξιόπιστο τρόπο, καθώς θα πρέπει να προσφέρουν τα προϊόντα που χρειάζεστε, να τηρούν υψηλή ποιότητα και να είναι αξιόπιστοι στην παράδοση.

Επιπλέον, οι προμηθευτές πρέπει να προσφέρουν ανταγωνιστικές τιμές για τα προϊόντα και τη μεταφορά τους, ώστε να διατηρείτε ανταγωνιστικές τιμές στην αγορά.

Το μέγιστο κέρδος επιτυγχάνεται μέσω της αποτελεσματικής συνεργασίας με τους προμηθευτές, η οποία συχνά αξιολογείται στις πρώτες παραγγελίες.

Αυτό σας επιτρέπει να αξιολογήσετε τη συνεργασία και να αποφασίσετε με ποιους προμηθευτές θα συνεχίσετε και με ποιους όχι.

Ένα άλλο σημαντικό θέμα είναι η δυνατότητα διασύνδεσης με τους προμηθευτές.

Η δυνατότητα αυτόματης εισαγωγής των προϊόντων από τους προμηθευτές σας στο e-shop σας, μέσω αρχείων CSV ή XML, είναι πολύ πρακτική.

Επιπλέον, αυτόματη ενημέρωση των αποθεμάτων και των τιμών καθώς και εισαγωγή και διαγραφή προϊόντων από τον κατάλογο των προμηθευτών συντελεί στην αυτοματοποίηση της διαχείρισης του e-shop.

5. Μεταφορικές εταιρίες (courier)

Κατά τη λειτουργία ενός e-shop, ο τρόπος αποστολής παραγγελιών είναι ζωτικής σημασίας.

Για να επιλέξετε τη σωστή εταιρεία ταχυμεταφορών (courier) και να καθορίσετε το κόστος αποστολής για τους πελάτες, πρέπει να είστε προσεκτικοί.

Καταρχάς, πριν αποφασίσετε ποια εταιρεία courier θα επιλέξετε, απαιτείται λεπτομερής έρευνα αγοράς και σύγκριση προσφορών από διάφορες εταιρείες.

Τα σημαντικότερα κριτήρια επιλογής περιλαμβάνουν:

  • Τη φήμη της εταιρείας
  • Το κόστος
  • Τους χρόνους παράδοσης
  • Τις περιοχές κάλυψης
  • Τη δυνατότητα διασύνδεσης με το e-shop
  • Τη δυνατότητα παράδοσης τα Σάββατα και αργίες

Όσον αφορά το κόστος των μεταφορικών, αυτό κυμαίνεται συνήθως από 2,5€ έως 3€ για δέματα μέχρι 2 κιλά στην αρχή της λειτουργίας ενός e-shop.

Είναι επίσης σημαντικό να δημιουργήσετε κανόνες για το κόστος των μεταφορικών, όπως επιμερίζοντας μέρος του κόστους στους πελάτες.

Αυτό μπορεί να μειώσει τα έξοδα αποστολής για τους πελάτες και να αυξήσει τις παραγγελίες.

Επιπλέον, μπορείτε να προσφέρετε δωρεάν μεταφορικά για παραγγελίες άνω του συγκεκριμένου ποσού, παρέχοντας ένα ισχυρό κίνητρο για την επιλογή του e-shop σας.

Τέλος, πρέπει να προσέχετε το ύψος του κόστους αποστολής, καθώς υψηλά κόστη μπορεί να οδηγήσουν στο φαινόμενο του abandoned cart, όπου οι πελάτες εγκαταλείπουν τα προϊόντα στο καλάθι αγορών τους.

6. Δημιουργία e-shop και επιδότηση (ΕΣΠΑ)

Βγαίνουν κατά καιρούς διάφορες επιδοτήσεις για τη δημιουργία ενός e-shop, προκειμένου να μειώσετε το συνολικό κόστος του.

Ωστόσο, οι επιδοτήσεις για τη δημιουργία e-shop διαφέρουν και δεν είναι σταθερές.

Ένα παράδειγμα αποτελεί το πρόγραμμα του ΕΣΠΑ “Ψηφιακά Εργαλεία ΜΜΕ,” το οποίο λειτούργησε το καλοκαίρι του 2022.

Αυτό το πρόγραμμα είχε σκοπό να υποστηρίξει την ψηφιακή εξέλιξη των μικρομεσαίων επιχειρήσεων και παρείχε επιταγές για την απόκτηση νέων ψηφιακών εργαλείων, συμπεριλαμβανομένων ιστοσελίδων και e-shops.

Επιπλέον, το Δ.ΥΠ.Α. εκδίδει προγράμματα επιχορήγησης επιχειρηματικών πρωτοβουλιών ανέργων, συμπεριλαμβανομένων των προγραμμάτων για τη δημιουργία ή αναβάθμιση e-shops.

Επομένως, είναι σημαντικό να παρακολουθείτε τα ανοιχτά προγράμματα αυτών των οργανισμών και να εκμεταλλεύεστε τυχόν ευκαιρίες επιδότησης για τη δημιουργία ή βελτίωση του e-shop σας.

7. Κατασκευή e-shop

Αφού ολοκληρώσετε με την προετοιμασία των παραπάνω βημάτων, φτάνετε στο σημείο της πραγματικής κατασκευής του e-shop.

Σε αυτό το στάδιο, πρέπει να λάβετε υπόψη αρκετά σημαντικά θέματα και να διασφαλίσετε ότι όλα είναι υπό έλεγχο.

Ας δούμε τα βήματα που απαιτούν προσοχή.

Domain name

Το πρώτο θέμα που πρέπει να αντιμετωπίσετε είναι η επιλογή του ονόματος του e-shop σας και, ως εκ τούτου, του ονόματος της ιστοσελίδας σας.

Το domain name αντιπροσωπεύει τη διαδικτυακή σας παρουσία και είναι το όνομα μέσω του οποίου θα βρείτε το ηλεκτρονικό σας κατάστημα. Για παράδειγμα, το δικό μας domain είναι: www.imprintagency.gr.

Όταν επιλέγετε το domain name, θα πρέπει να λάβετε υπόψη τα εξής:

  • Να αντιπροσωπεύει αποτελεσματικά την επιχείρησή σας.
  • Να είναι σύντομο.
  • Να είναι ευκολομνημόνευτο.
  • Επίσης, πρέπει να σκεφτείτε την κατάληξη του domain name.

Για τα ελληνικά e-shops, οι κοινότερες καταλήξεις περιλαμβάνουν τα .gr, .com, .com.gr και .eu.

Ωστόσο, υπάρχουν πλέον πολλές διαθέσιμες καταλήξεις, όπως .shop, .store, .co, κ.ά.

Η επιλογή μεταξύ αυτών εξαρτάται από το κοινό που στοχεύετε.

Για παράδειγμα, αν κατευθύνεστε κυρίως σε ελληνικούς πελάτες, το .gr είναι συνήθως η καλύτερη επιλογή.

Συμβουλή: Είναι συνήθως σοφό να κατοχυρώσετε δύο πιθανές καταλήξεις (π.χ. και το .gr και το .com) για να διασφαλίσετε ότι δεν θα προκύψουν σύγχυση ή προβλήματα με ανταγωνιστές.

Το κόστος της κατοχύρωσης ενός domain name είναι συνήθως σχετικά χαμηλό, κυμαίνεται περίπου στα 10-15€ τον χρόνο.

Φιλοξενία (hosting) για e-shop

Ένα από τα βήματα που έχουν ιδιαίτερη σημασία στη διαδικασία κατασκευής ενός σύγχρονου και επιτυχημένου ηλεκτρονικού καταστήματος είναι η επιλογή του κατάλληλου πακέτου φιλοξενίας ιστοσελίδας και της αντίστοιχης εταιρείας φιλοξενίας.

Η υπηρεσία φιλοξενίας του e-shop σας στο διαδίκτυο πρέπει να προσφέρει αξιόπιστη ποιότητα, προκειμένου να εξασφαλίσει την απαραίτητη ασφάλεια και την καλή απόδοση της ιστοσελίδας σας στις μηχανές αναζήτησης.

Ιδιαίτερα σημαντικό είναι το γεγονός ότι η ιστοσελίδα σας πρέπει να φορτώνει γρήγορα, καθώς η ταχεία φόρτωση είναι απολύτως απαραίτητη για την ικανοποίηση των χρηστών και την βελτιστοποίηση της εμπειρίας τους.

Επιπλέον, η διαρκής διαθεσιμότητα του e-shop σας στο διαδίκτυο είναι κρίσιμη.

Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να λειτουργεί συνεχώς, ώστε να είναι πάντα διαθέσιμο για το κοινό που επιθυμεί να επισκεφτεί την ιστοσελίδα σας και να διαπραγματευθεί αγορές.

Επιπλέον, απαιτείται υψηλό επίπεδο ασφάλειας και τακτικά αντίγραφα ασφαλείας (backups) για την προστασία των δεδομένων.

Συνολικά, μια αξιόπιστη υπηρεσία φιλοξενίας είναι απαραίτητη για την εξασφάλιση της λειτουργίας της ηλεκτρονικής επιχείρησής σας.

Δύο εταιρίες φιλοξενίας (hosting) που γνωρίζουμε και λειτουργούν άψογα με το WordPress και το WooCommerce είναι:

Magic Streams

SiteGround

Πληρωμές στο e-shop

Όταν διαχειρίζεστε την πώληση προϊόντων, είναι προφανές ότι θα χρειαστεί να λάβετε αποφάσεις σχετικά με τον τρόπο πληρωμής στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα.

Είναι ζωτικής σημασίας να προσφέρετε ποικιλία επιλογών στους πελάτες σας όσον αφορά τον τρόπο πληρωμής, προκειμένου να καλύψετε κάθε δυνατή ανάγκη.

Οι διαθέσιμοι τρόποι πληρωμής διακρίνονται σε δύο κατηγορίες: online και offline.

Οι online πληρωμές εκτελούνται άμεσα μέσα στην ιστοσελίδα του καταστήματος κατά τη στιγμή της αγοράς. Ορισμένα από τα δημοφιλέστερα συστήματα online πληρωμών περιλαμβάνουν:

  • Πληρωμή μέσω τράπεζας με πιστωτική κάρτα.
  • Χρήση ψηφιακών πορτοφολιών (όπως το Apple Pay και το Google Pay).
  • Χρήση payment gateways (όπως PayPal, Viva Wallet, Skrill κ.λπ.).
  • PayByBank, που επιτρέπει αυτοματοποιημένες τραπεζικές καταθέσεις με μοναδικούς κωδικούς συναλλαγής.

Από την άλλη, οι offline πληρωμές πραγματοποιούνται μετά την αγορά, εκτός του ηλεκτρονικού καταστήματος. Αν και αυτές οι πληρωμές απαιτούν περισσότερο χρόνο και κόστος για την εκτέλεσή τους, εξακολουθούν να είναι δημοφιλείς στην Ελλάδα, αν και οι καταναλωτές αρχίζουν να εμπιστεύονται όλο και περισσότερο τις online πληρωμές.

Οι offline πληρωμές μπορούν να περιλαμβάνουν:

  • Κατάθεση στην τράπεζα.
  • Πληρωμή με την μέθοδο της αντικαταβολής.
  • Πληρωμή και παραλαβή από το φυσικό κατάστημα.

Πλατφόρμα κατασκευής eshop

Μια ακόμη εξαιρετικά σημαντική επιλογή που θα κληθείτε να κάνετε για την κατασκευή του ηλεκτρονικού σας καταστήματος αφορά την πλατφόρμα που θα χρησιμοποιηθεί. Ας εξετάσουμε ποιες είναι οι διαθέσιμες λύσεις!

Δημιουργία e-shop με WooCommerce

Το WooCommerce είναι ένα από τα πιο δημοφιλή και ευρέως διαδεδομένα εργαλεία για ηλεκτρονικά καταστήματα.

Στην ουσία, αποτελεί μια προσθήκη (plugin) για το Σύστημα Διαχείρισης Περιεχομένου (CMS) WordPress, το οποίο λειτουργεί με ανοιχτό κώδικα και μπορεί να βελτιωθεί ή να ενημερωθεί από προγραμματιστές σε παγκόσμιο επίπεδο.

Αυτό το plugin επιτρέπει σε μια ιστοσελίδα WordPress να μετατραπεί σε πλήρως λειτουργικό e-shop.

Τα βασικά πλεονεκτήματα του WooCommerce περιλαμβάνουν:

  • Ένα εύχρηστο περιβάλλον διαχείρισης για τον ιδιοκτήτη του καταστήματος.
  • Συνεχείς ενημερώσεις και μια τεράστια κοινότητα που το κάνουν ασφαλές και αξιόπιστο.
  • Δυνατότητα επέκτασης, ακολουθώντας την ανάπτυξη της επιχείρησης.
  • Εύκολη διασύνδεση με όλες τις ελληνικές τράπεζες και τα γνωστά συστήματα πληρωμών, όπως PayPal, Stripe κ.ά.
  • Χαμηλότερο κόστος κατασκευής σε σχέση με άλλες πλατφόρμες.

Μια άλλη επιλογή για τη δημιουργία e-shop είναι η χρήση άλλων CMS, όπως το Open Cart, το Magento ή το Shopify, αν και αυτά τα συστήματα δεν είναι εξίσου φιλικά προς τον χρήστη όσο το WordPress.

Μπορείτε επίσης να επιλέξετε τη δημιουργία ενός εξ ολοκλήρου custom e-shop, σχεδιασμένου ακριβώς με βάση τις δικές σας ανάγκες, όμως αυτή η λύση συνήθως απαιτεί περισσότερο χρόνο και κόστος.

Έτοιμα / Συνδρομητικά e-shops

Πέρα από τις προηγούμενες λύσεις, υπάρχει και μια πιο γρήγορη και οικονομική επιλογή για την κατασκευή του ηλεκτρονικού σας καταστήματος.

Αναφερόμαστε στη σύγχρονη και πρωτότυπη λύση που παρέχει το Cartify, δηλαδή τη δημιουργία ενός οικονομικού συνδρομητικού e-shop!

Το μόνο που χρειάζεται να κάνετε είναι να επιλέξετε το σχέδιο που ταιριάζει στο αντικείμενο της επιχείρησής σας.

Λογότυπο – εταιρική ταυτότητα

Το λογότυπο και, γενικότερα, η εταιρική σας ταυτότητα αποτελούν βασικά στοιχεία που απαιτούνται για οποιαδήποτε επιχείρηση, ακόμα και για ένα απλό blog.

Ωστόσο, όταν αναφερόμαστε στη δημιουργία ενός ηλεκτρονικού καταστήματος (e-shop), αυτά τα στοιχεία αποκτούν ακόμα μεγαλύτερη σημασία.

Ο λόγος είναι ότι ο χρήστης, ο πελάτης, σας αναγνωρίζει κυρίως μέσω της διαδικτυακής παρουσίας της επιχείρησης, και ένα από τα κυριότερα στοιχεία που τον βοηθούν σε αυτήν την αναγνώριση είναι το λογότυπό σας.

Καθώς δεν θα έχει την ευκαιρία να επισκεφθεί το φυσικό κατάστημά σας, η ψηφιακή παρουσία γίνεται πιο σημαντική από ποτέ.

Επομένως, είναι απαραίτητο να δώσετε ιδιαίτερη προσοχή στη δημιουργία μιας επικεντρωμένης και ελκυστικής εταιρικής ταυτότητας που θα σας κάνει να ξεχωρίσετε από τον ανταγωνισμό.

Ταυτόχρονα, αυτή η ταυτότητα θα πρέπει να αντικατοπτρίζει την επιθυμητή εικόνα και αξίες που θέλετε να συνδέσετε με την επιχείρησή σας.

Διασύνδεση e-shop με ERP

Για να διασφαλίσετε την απρόσκοπτη λειτουργία και τη βελτίωση των διαχειριστικών πρακτικών στην επιχείρησή σας, είναι αναγκαίο να ενσωματώσετε το ηλεκτρονικό σας κατάστημα (e-shop) με το Εμπορικό Πρόγραμμα ERP.

Η διασύνδεση αυτή επιτρέπει την αυτοματοποίηση περίπλοκων καθημερινών εργασιών, εξοικονομώντας χρόνο και αποφεύγοντας λάθη.

Το e-shop σας μπορεί να ανταλλάσσει δεδομένα με το Εμπορικό Πρόγραμμα, επιτρέποντάς σας να διαχειρίζεστε αποτελεσματικά τις δραστηριότητές σας.

Αν είστε μεσαία ή μεγάλη επιχείρηση που σκέφτεται να δημιουργήσει ένα e-shop, τότε η δημιουργία μιας γέφυρας μεταξύ του ERP και του e-shop σας είναι πραγματικά αναγκαία. Τα οφέλη περιλαμβάνουν:

  • Πλήρης Έλεγχος Αποθέματος: Θα μπορείτε να παρακολουθείτε σε πραγματικό χρόνο το απόθεμά σας, αποφεύγοντας την υπερπώληση (overselling) και την ακύρωση παραγγελιών λόγω λανθασμένων αποθηκευτικών πληροφοριών.
  • Αυτόματη Διαχείριση Παραγγελιών: Οι παραγγελίες θα επεξεργάζονται ομαλά καθώς τα δεδομένα τους θα μεταδίδονται αυτόματα από το e-shop στο ERP.
  • Αυτόματη Ενημέρωση Τιμών: Οι τιμές θα ενημερώνονται αυτόματα και στα δύο συστήματα, με τη δυνατότητα εύκολης υλοποίησης μαζικών εκπτώσεων.
  • Συγχρονισμός Προϊόντων: Τα προϊόντα του e-shop θα συγχρονίζονται με τα προϊόντα του ERP, εξασφαλίζοντας ότι η καταχώρηση νέων προϊόντων γίνεται μόνο μία φορά.
  • Εξοικονόμηση Χρόνου και Εργατοώρων: Οι αυτοματοποιημένες διαδικασίες μειώνουν τον χρόνο που αφιερώνετε σε επαναλαμβανόμενα καθήκοντα, επιτρέποντάς σας να επικεντρωθείτε σε σημαντικότερα ζητήματα της επιχείρησής σας.
  • Περιορισμός των Σφαλμάτων: Η αυτοματοποίηση μειώνει την πιθανότητα ανθρώπινων λαθών.
  • Βελτίωση της Εμπειρίας του Πελάτη: Η ομαλή λειτουργία και η ακρίβεια στην διαχείριση παραγγελιών συμβάλλουν στην ικανοποίηση του πελατειακού κοινού σας.

Απέκτησε σήμερα το δικό σου Cartify e-shop

Μετά τη Δημιουργία E-Shop

Μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας κατασκευής του ηλεκτρονικού καταστήματός σας, ακολουθεί μια σημαντική φάση: η προώθηση του.

Αφού το e-shop είναι έτοιμο, το επόμενο βήμα είναι να ενημερώσετε τον κόσμο για την ύπαρξή του, κυρίως μέσω τεχνικών ψηφιακού μάρκετινγκ.

Προσθήκη e-shop σε Marketplaces

Το να δηλώσετε το e-shop και τα προϊόντα σας σε γνωστές πλατφόρμες σύγκρισης τιμών, όπως το Skroutz και το Best Price, μπορεί να αυξήσει σημαντικά την επισκεψιμότητα στην ιστοσελίδα σας και να αυξήσει τις πωλήσεις.

Προώθηση σε social media

Δεδομένου του τεράστιου αριθμού χρηστών που διατηρούν λογαριασμούς σε κοινωνικά δίκτυα, το να προβάλετε το e-shop σας σε αυτές τις πλατφόρμες είναι απαραίτητο.

Δημιουργήστε περιεχόμενο που προσελκύει, διαχειριστείτε τον λογαριασμό σας στα κοινωνικά μέσα, και χρησιμοποιήστε στοχευμένη διαφήμιση για να προωθήσετε αποτελεσματικά το ηλεκτρονικό σας κατάστημα.

Διαφήμιση Google Ads

Η επένδυση σε διαφημίσεις Google Ads σας επιτρέπει να εμφανίζετε το e-shop σας στη σελίδα αποτελεσμάτων της Google κάθε φορά που χρήστες αναζητούν προϊόντα που σχετίζονται με τα δικά σας.

Οι διαφημίσεις Google Ads μπορούν να αυξήσουν τις πωλήσεις σας γρήγορα.

Προώθηση SEO

Η βελτιστοποίηση για τις μηχανές αναζήτησης (SEO) είναι μια από τις πιο αποτελεσματικές και διαδεδομένες τεχνικές προώθησης ηλεκτρονικών καταστημάτων.

Μέσω της SEO, το e-shop σας μπορεί να ανέβει ψηλότερα στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης, γεγονός που αυξάνει τον αριθμό των επισκεπτών στην ιστοσελίδα σας και, συνακόλουθα, τις πωλήσεις.

Αναλάβετε δράση σε αυτές τις περιοχές του ψηφιακού μάρκετινγκ, και το e-shop σας θα δει την επιτυχία που επιδιώκετε.

Συνοψίζοντας για τη Δημιουργία E-Shop

Το παρόν άρθρο αποσκοπεί στο να προσφέρει μια αναλυτική λίστα βημάτων που πρέπει να ακολουθηθούν, παρέχοντας παράλληλα συμβουλές από την εμπειρία μας ως εταιρεία που ασχολείται με τη δημιουργία ηλεκτρονικών καταστημάτων.

Καθώς έχουμε συνεργαστεί με πολλούς ανθρώπους που αρχίζουν τώρα το επιχειρηματικό τους ταξίδι, μπορούμε να σας παρέχουμε υποστήριξη σε όλα τα παραπάνω βήματα και να είμαστε δίπλα σας όποτε χρειάζεστε βοήθεια.

Είναι βέβαιο ότι η δημιουργία ενός e-shop απαιτεί δέσμευση και χρόνο, καθώς δημιουργείτε έναν νέο ψηφιακό κόσμο με πολλές προκλήσεις.

Ελπίζω πραγματικά ότι σας έχω βοηθήσει να απαντήσετε στο ερώτημά σας για το πώς να ξεκινήσετε ένα e-shop και τι απαιτείται για αυτήν την αρχή.

Συχνές Ερωτήσεις για Δημιουργία E-Shop

Ερωτήσεις για Δημιουργία E-Shop

Εδώ θα βρείτε απαντήσεις στις πιο συνηθισμένες ερωτήσεις σχετικά με τη δημιουργία e-shop.

Cartify ή Shopify;

Το Cartify υπερέχει σημαντικά για όσους επιθυμούν απόλυτη ελευθερία και οικονομία στο e-shop τους.

Ως ανοιχτή πλατφόρμα, προσφέρει πλήρη έλεγχο και ιδιοκτησία του καταστήματός σας, δίνοντάς σας τη δυνατότητα να προσαρμόσετε κάθε πτυχή του και να το επεκτείνετε χωρίς περιορισμούς.

Επίσης, τα οικονομικά πακέτα του Cartify το καθιστούν μια προσιτή λύση, ιδανική για επιχειρήσεις κάθε μεγέθους.

Αντίθετα, το Shopify λειτουργεί σε ένα κλειστό περιβάλλον, το οποίο περιορίζει τις δυνατότητες προσαρμογής και επέκτασης.

Επιπλέον, οι συνδρομές του Shopify είναι πιο ακριβές, με έξτρα χρεώσεις για πολλές βασικές λειτουργίες, καθιστώντας το πιο κοστοβόρο για τη διαχείριση και την ανάπτυξη του καταστήματός σας.

Συνολικά, το Cartify είναι η κατάλληλη επιλογή για επιχειρήσεις που θέλουν ευελιξία, πλήρη έλεγχο και οικονομία, σε αντίθεση με το Shopify που, αν και εύκολο στη χρήση, περιορίζει την ελευθερία σας και απαιτεί υψηλότερα κόστη συνδρομών.

Τι είναι τα συνδρομητικά πακέτα e-shop;

Τα συνδρομητικά πακέτα e-shop είναι υπηρεσίες που προσφέρουν έτοιμες πλατφόρμες (όπως το Cartify) για τη δημιουργία και τη διαχείριση ενός ηλεκτρονικού καταστήματος με τη μορφή συνδρομής.

Αντί να κατασκευάσετε ένα e-shop από το μηδέν ή να επενδύσετε σε μια custom λύση, πληρώνετε μια μηνιαία ή ετήσια συνδρομή για να χρησιμοποιείτε τις λειτουργίες της πλατφόρμας.

Ποια είναι τα πάγια έξοδα για τη συντήρηση ενός e-shop;

Αυτά είναι τα βασικά έξοδα που συνδέονται με τη λειτουργία ενός ηλεκτρονικού καταστήματος:

  • Domain Name: Το domain name, δηλαδή η διεύθυνση της ιστοσελίδας σας στο διαδίκτυο, είναι ένα απαραίτητο κομμάτι. Το κόστος του κυμαίνεται περίπου στα 15€ τον χρόνο.
  • Φιλοξενία (Hosting): Το hosting είναι ο χώρος στον οποίο αποθηκεύεται η ιστοσελίδα σας και είναι σημαντικό για την ασφάλεια και την ταχύτητα του e-shop. Το κόστος εξαρτάται από την επιλογή του πακέτου, αλλά ξεκινά περίπου από 150€ τον χρόνο.
  • Τεχνική Υποστήριξη: Το κόστος της τεχνικής υποστήριξης διαφέρει ανάλογα με την εταιρεία. Η τεχνική υποστήριξη είναι σημαντική για την συντήρηση και την επίλυση τυχόν προβλημάτων στο e-shop σας.

Στo Cartify αναλαμβάνουμε τη φιλοξενία της ιστοσελίδας σου, οπότε δεν χρειάζεται να σκέφτεστε αυτό το πάγιο έξοδο.

Μπορώ να έχω e-shop με έδρα το σπίτι;

Γενικά, η εμπορική δραστηριότητα δεν μπορεί να έχει έδρα το σπίτι.

Υπάρχουν, ωστόσο, δύο εξαιρέσεις:

  1. E-shop παροχής υπηρεσιών: Σε αυτήν την περίπτωση, μπορείτε να έχετε τη δραστηριότητά σας ως ηλεκτρονικό κατάστημα με έδρα το σπίτι, όταν προσφέρετε υπηρεσίες αντί για προϊόντα.
  2. E-shop με drop shipping: Το drop shipping είναι μια μέθοδος εμπορίας προϊόντων με απευθείας αποστολή από τον προμηθευτή στον τελικό πελάτη. Σε αυτήν την περίπτωση, μπορείτε να λειτουργήσετε το e-shop από το σπίτι σας.

Παρ’ όλα αυτά, υπάρχουν θέματα που πρέπει να ληφθούν υπόψη, και η νομοθεσία ποικίλλει ανάλογα με τη χώρα και την περιοχή.

Έτοιμος να ξεκινήσεις μια online επιχείρηση;
Subscribe and Stay In The Loop

Αρθρογράφος

Αυτό το άρθρο αποτελεί μια συνεργατική προσπάθεια από την ομάδα μας.

Σχετικά Άρθρα

10 λεπτά
Μείνετε συντονισμένοι για περισσότερο περιεχόμενο

Εγγραφείτε, θα σας στέλνουμε τις προσφορές μας καθώς και χρήσιμα άρθρα – συμβουλές.

Με την εγγραφή, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης μας. Απεγγραφείτε οποιαδήποτε στιγμή.

Τιμές
Βρες το κατάλληλο πακέτο για τις ανάγκες σου
Πρόσθετα
Ειδικά addons για κάθε περίπτωση
Blog
Ιστορίες, δεδομένα και συμβουλές για το Ecommerce.
Βοήθεια
Από την ομάδα του Cartify
Κοινότητα
Η πηγή σας για το Ecommerce
Newsletter
Γίνε πιο έξυπνος στο Ecommerce
Συνεργάτες
Πρόγραμμα συνεργατών
Ebook
Οδηγός κατασκευής eshop

Έτοιμος να δημιουργήσεις το e-shop σου;

Οδηγός Κατασκευής Dropshipping Eshop

Κατέβασε ΔΩΡΕΑΝ την εισαγωγή και το πρώτο κεφάλαιο του ebook μας.

Ebook Cover Dropshipping Eshop με WooCommerce