Εάν αντιμετωπίσετε πρόβλημα ή σφάλμα, μπορείτε να το αναφέρετε για να το λύσουμε.
Κάνοντας μια ερώτηση υποστήριξης
Έχουμε έναν ειδικό χώρο για ερωτήσεις υποστήριξης. Μπορείτε να ανοίξετε ένα ticket και οι ειδικοί προϊόντων μας και η υπόλοιπη ομάδα μπορούν να σας βοηθήσουν από εκεί.
Αναφορά προβλήματος χρέωσης
Μπορείτε να αναφέρετε τυχόν προβλήματα χρέωσης που αντιμετωπίζετε μέσω της σελίδας επικοινωνίας μας. Είναι μια απευθείας γραμμή στην ομάδα χρέωσης και λογαριασμού μας και θα απαντήσει το συντομότερο δυνατό.
Αναφορά σφάλματος
Για να διορθώσουμε προβλήματα βασικά πρέπει να κάνουμε δύο πράγματα από την πλευρά μας:
- Πρέπει να κατανοήσουμε πλήρως τι συμβαίνει: ποιο είναι το σφάλμα, ποια έκδοση, πρόγραμμα περιήγησης κ.λπ.
- Πρέπει να αναπαράγουμε το πρόβλημα (να μπορούμε να λάβουμε το ίδιο σε ένα μηχάνημα προγραμματιστή), ώστε να μπορέσουμε να βρούμε μια διόρθωση και να το επαληθεύσουμε.
Συνήθως η ίδια η επιδιόρθωση απαιτεί μικρό χρόνο, αλλά τα δύο παραπάνω βήματα μπορεί να διαρκέσουν από ώρες έως ημέρες.
Σημείωση: Βοηθά πραγματικά να μοιράζεστε στιγμιότυπα οθόνης ή εγγραφές οθόνης με αυτά που συναντάτε.